Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 14.06.2021, 22:36


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Веб-квест ("Технологія веб-квесту у методичному арсеналі вчителя")
Веб-квест
Svitla0412Дата: П`ятниця, 18.10.2019, 13:57 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Статус: Offline
Шановні друзі! Пропоную Вам здійснити захоплюючу подорож у дивовижний світ методичних технологій. Подорожуючи Веб-квестом, Ви познайомитеся з поняття «веб-квест» та розглянете шляхи його використання в навчальній діяльності, освоїте  методику створення та проведення веб-квестів. Після проходження Веб-квесту, Ви станете знавцями методики створення та проведення веб-квестів, освоїте алгоритм створення веб-квестів і закріпите навички роботи на комп’ютері, у мережі Інтернет.
 
tatyanaokunevich0976Дата: Понеділок, 21.10.2019, 14:05 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Статус: Offline
Завдання групі«ВЧИТЕЛІ»--Зайти на сайт нашої школи;--Прочитати завдання на сторінці методична робота→Веб-квест;--Зареєструватись на форумі;--Кожне виконане завдання виставити на форум.1.Етапи роботи надвеб – квестом.Доповнитиінформацією.Алгоритм створеннявеб-квесту:1.Початковийетап: Учнізнайомляться з основними поняттями з обраної теми, матеріалами. Розподіляються
ролі в команді.Обговорюються правила роботи в групі. 2.Рольовий етап:Індивідуальна робота кожного учня в команді на загальнийрезультат. Учасники одночасно, відповідно до обраних ролями, виконують
завдання. Так як мета роботи не змагальна, то в процесі роботи над веб-квестом
відбувається взаємне навчання членів команди умінь роботи з комп'ютерними
програмами та в Інтернеті. Команда спільно підводить підсумки виконання кожного
завдання, учасники обмінюються матеріалами.3.Завдання:1) пошукінформації по конкретній темі; 2) розробка структури презентації чи буклету; 3)створення матеріалів для презентації чи буклету; 4)доопрацювання матеріалів. 4.Заключний етап: Команда працює спільно, під керівництвом вчителя,відчуває свою відповідальність за опубліковані в Інтернеті результати
дослідження. Зарезультатами дослідження проблеми складаються висновки та пропозиції.
Проводиться конкурс виконаних робіт, де оцінюються розуміння завдання,
достовірність використовуваної інформації, її відповідність до заданої теми,
критичний аналіз, логічність, структурованість інформації, визначеність
позицій, підходи до вирішення проблеми, індивідуальність, професіоналізм 11
подання. В оцінюванні результатів беруть участь як вчитель, так і учні шляхом
обговорення або інтерактивного голосування.Опрацювавши запропонований матеріал вставте пропущеніслова в реченні. Веб-квест -сценарій організації  проектної діяльності учня з будь-якої теми.2. Видизавдань для веб-квестів.  Встановітьвідповідності: 1Переказ 2Планування та проектування 3Самопізнання 4Компіляція 5Творче завдання 6Аналітична задача 7Детектив, головоломка, таємнича історія 8Досягнення консенсусу 9Оцінка 10Журналістське розслідування 11Переконання 12 Наукові дослідження - демонстрація розуміння теми на основі подання матеріалів з різних джерел в новому форматі: створення презентації, плаката,
оповідання.  - розробка плану або проекту на основі заданих умов. - будь-які аспекти дослідження особистості. - трансформація формату інформації, отриманої з різних джерел: створення книги кулінарних рецептів, віртуальної виставки,
капсули часу, капсули культури. - творча робота у певному жанрі - створення п'єси, вірші, пісні, відеоролика. - пошук і систематизація інформації.  - висновки на основі суперечливих фактів. - вироблення рішення по гострій проблемі.  - обґрунтування певної точки зору. - об'єктивний виклад інформації (розподіл думок і фактів). - схиляння на свій бік опонентів або нейтрально налаштованих осіб.   - вивчення різних явищ, відкриттів, фактів на основі унікальних он-лайн джерел. Опрацювавшизапропонований матеріал продовжте речення. Перевага цієїтехнології в тому, що вона підходить до будь-якого предмету, для організації
урочної,…позаурочної, групової.3.Платформи длявеб-квестів. Створити схему:Опрацювавшизапропонований матеріал складіть речення. успішної роботи єприсутність комп'ютерного обладнання зпідключенням Інтернет - послуги. в проектній технології квест – урокуВажливою умовою в аудиторіїСТВОРИТИ ПОСТЕР з даної теми івиставити його на форум.            https://crello.com/uk/create/posters/ file:///C:/Users/3B45F~1/AppData/Local/Temp/Дизайн%20без%20назви.pdf
 
vladfomin30Дата: Понеділок, 21.10.2019, 14:17 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Наша виконана робота.

Додано (21.10.2019, 14:18)
---------------------------------------------
1. Що таке веб-квест? Пояснити значення слів:
Web-  інтернет-простір
Quest- це гра, основним принципом якої є покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань.
Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання, проект з
використанням інтернет-ресурсів.
Опрацювавши запропонований матеріал вставте пропущені слова в реченні. 
Web – quest найбільш вдалий квест для використання Інтернету на заняттях. 

2. Види веб-квестів.
Створити схеми:
 

 
Опрацювавши запропонований матеріал продовжте речення. 
Веб-квест – це форма уроку орієнтована на розвиток мислення учнів на етапі аналізу, узагальнення та оцінки інформації; розвиток комп'ютерних навичок учнів і підвищення їх словесного запасу; розвиток самостійної роботи учня;   розвиток дослідницьких та творчих здібностей учня;
 Переваги і недоліки використання веб-квестів.
Створити таблицю
переваги недоліки
Стимулює розвиток логічного мислення Дитина може відволіктись на Інтернет, а не на вирішення квесту
Привчає дітей розмірковувати над завданням Розробка займає багато часу
Скласти речення.
 Веб-квест є не тільки «популярною новинкою» та а й «актуальним навчальним засобом», у цьому нудному та безкінечно довгому навчальному процесі. Він є «цікавою розробкою», який допоможе вчителям мотивувати учнів знайти щось нове, дозволяє учням пізнати один одного в умовах необхідності прийняття швидких рішень;
виявляє приховані якості учнів, потенційних лідерів, інтелектуалів, учнів-логістів, які вміють прорахувати на декілька ходів вперед;
розвиває логічне мислення, інтуїцію, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації, знайти спільну мову з різними людьми;
дозволяє учням краще ознайомитися з темою, бо всі сценарії носять тематичний характер;
проводить аналогії й асоціації між явищами;
швидка актуалізація інформації;
ігрові етапи дозволяють спільно пережити емоційні сплески, що психологічно зближує учнів, викликають масу позитивних емоцій і радісних спогадів, сприяють розвитку комунікабельності;
інтелектуальні етапи розвивають ерудицію і виявляють спритність.

Додано (21.10.2019, 14:19)
---------------------------------------------
постер

Додано (21.10.2019, 14:20)
---------------------------------------------
https://imgur.com/iPVfhF0

Додано (21.10.2019, 14:22)
---------------------------------------------
https://imgur.com/a/hwTHck1

 
lobankovaДата: Понеділок, 21.10.2019, 14:26 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Статус: Offline
Завдання групі «МЕТОДИСТИ»--Зайти на сайт нашої школи;--Прочитати завдання на сторінці методична робота→Веб-квест;--Зареєструватись на форумі;--Кожне виконане завдання виставити на форум. 1.    Актуальні завдання веб-квесту. Опрацювавши запропонований матеріал вставтепропущені слова в реченні.  З метою розвитку критичного та творчого мислення учнів багато вчителів вже давновикористовують проектну ___ технологію,залучаючи ресурси мережі Інтернет. 2.Критерії оцінювання. Вставте пропущене. 5 балів 4 бали 3 бали Розуміння завдання Точне розуміння завдання Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується Виконання завдання Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використовую вико сучасні засоби
візуалізації інформації Частина інформації несистематизована, поверхова, не має відношення до теми Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації Результат роботи Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність
аналізу, привабливий вигляд. Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації Матеріал логічно не вибудуваний, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю,
проблемні питання залишились поза увагою Творчий підхід Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору групи. Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки. Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на
проблему Опрацювавшизапропонований матеріал продовжте речення. Учасники проекту отримають досвід пошуку та обробкиінформації в мережі _Інтернет_. 3. Розтавте правильно обов’язки кожногоучасника навчально-виховного процесу і розтавте вправильному порядку. Учень повинен:              Вчитель: визначити необхідні, але невідомі відомості; сформулювати відомі умови завдання; знайти їх; розробляє бланки з чітким формулюванням критеріїв оцінювання; проаналізувати, обробити, узагальнити й обговорити виявлену інформацію; надає декілька посилань на бажані Інтернет-ресурси, які зададуть інтонацію, акценти пошуку; узагальнити відшукану інформацію; наводить декілька культурних зразків, які служать орієнтиром для порівняння та можуть показувати спектр думок з проблеми; оформити результати роботи; контролює процес пошуку; вирішити, наскільки з урахуванням знайдених відомостей поле завдання втратило (чи придбало) проблемний характер;  Опрацювавшизапропонований матеріал складіть речення. проблемне завдання, для Інтернету.  Веб-квест – цепроблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси
Інтернету.
 
Форум » Учительська » Педагогічна рада » Веб-квест ("Технологія веб-квесту у методичному арсеналі вчителя")
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2021
Безкоштовний хостинг uCoz